image

لیست 12 تایی بهترین وکلای مشهد

با سلام هممون می دونیم که انتخاب بهترین وکیل از مهمترین اقداماتیه که برای حل مشکل حقوقی باید در نظر داشته باشیم و پیدا کردن یه وکیل خوب که بتونیم با اطمینان خاطر و بدون نگرانی پروندمون رو بهش بسپاریم، کار سختیه.

بنده مریم ثابتی توی این مقاله قصد دارم تعدادی از وکلای محبوب شهر مشهد رو که در سامانه وکیل نوین عضو شده اند و جزو بهترین ها هستند رو به شما معرفی کنم.

قطعا وکیل خوب در مشهد که به صورت تخصصی در شاخه های حقوقی، کیفری و خانواده فعالیت داشته باشه بسیار می تونه در حل مشکلات حقوقی شما موثر باشه، شما می تونید در این لیست از بین وکلای مشهدی که در سامانه وکیل نوین ثبت نام نمودند و رزومه و سابقه حرفه ای شون بررسی شده، با وکیل متخصص در شهر مشهد که هم سرعت پیگیری در دعوا و هم پاسخ دهی تلفنی و برخورد خوب با موکل و در نهایت موفقیت در آرای مشابه پرونده شما رو داشته باشن، تماس بگیرید و تایم مشاوره و مراجعه هماهنگ کنید و گام به گام در کنار هم در روند حل و برطرف کردن مشکل حقوقیتون قدم برداریم.

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد چیه؟ من در این مقاله سعی کردم مشخصات فردی و رزومه تعدادی از بهترین وکلای مشهد را جهت مشاهده شما بنویسم و در صورت تمایل و شناخت با ایشان تماس بگیرید . 

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد.

لیست 12موردی از بهترین وکلای مشهد

 

 

 

1. علیرضا امامی روشناوند

 علیرضا امامی روشناوند

علیرضا امامی روشناوند وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و کارشناس ارشد حقوق خصوصی از سال 85 کار وکالت خود را در شهر مشهد آغاز نموده است و در مدت 16 سال کار وکالت توانسته به عنوان وکیل برتر مشهد و مسولیت پذیر نسبت به موکلین خود شناخته شود زمینه فعالیت وکیل آقای علیرضا امامی شامل پرونده های حقوقی بالاخص دعاوی بانکی ، کیفری ، و خانواده می باشد .

برای حضور در دفتر وکالت علیرضا امامی روشناوند وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

اینجا کلیک کنید

 

2. عباس شیخ الاسلامی

عباس شیخ الاسلامی؛ حقوقدان، وکیل پایه یک دادگستری و دانشیار پایه 18 همچنین عضو هیئت علمی حقوق جزا و کیفر شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد می باشند. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان و عضو هیات منصفه استان خراسان رضوی نیز می باشند.

دکتر شیخ الاسلامی هم اکنون مدیر مسوول مجله وکیل مدافع و عضو هیات تحریر نشریات حقوقی می باشند.

برای حضور در دفتر وکالت عباس شیخ الاسلامی وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

اینجا کلیک کنید

                                                                                                                     

3. عباس شفیعی

عباس شفیعی کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و وکیل پایه یک دادگستری می باشند. ایشان سابقه وکالت و همکاری با چندین نهاد دولتی وغیر دولتی را در رزومه خود دارا می باشند. از جمله فعالیت های ایشون میتوان از اخذ حکم آموزش از معاون محترم دادستانی در زمینه قیمومیت و سرپرستی و همکاری با دادسرای ناحیه ۵ مشهد.

برای حضور در دفتر وکالت عباس شفیعی وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

اینجا کلیک کنید

 

4. امیر راما صالح

امیر راما صالح وکیل پایه یک دادگستری در مشهد، اشتغال به وکالت را از سال 1390 آغاز نمودند. ایشان کارشناس ارشد رشته حقوق مالکیت فکری از دانشگاه دولتی قم بوده در مقطع دکتری حقوق خصوصی نیز تحصیل نموده است. همچنین ایشان با دانشگاه ها و مراکز عالی مشهد به عنوان مدرس همکاری داشته اند و با بیشت از یک دهه سابقه وکالت در مشهد، امیر راما صالح موفق شده در امور حقوقی، تجاری، کیفری و خانواده پرونده های زیادی را به نتیجه مطلوب موکلین برساند و حقوق تضییع شده آنان را استیفا نماید.

اقای صالح به عنوان یک وکیل حرفه ای در مشهد آمادگی بر عهده گرفتن وکالت شهروندان عزیز مقیم مشهد و ایرانیان مقیم خارج از کشور را دارد.

در ادامه به برخی از مواردی که ایشان قبول وکالت می نمایند، اشاره می کنم: در دعاوی حقوقی (الزام به تنظیم سند رسمی در مشهد، دعاوی خلع ید و اجرت المثل و تخلیه ید، ابطال و فسخ قراردادها، اثبات بیع و یا قراردادها، ابطال رای داوری، تقسیم ماترک و عندالزوم فروش آن (ارث)، تقسیم مال مشترک، مطالبه وجه چک و سفته، تحریر ترکه، اعتراض ثالث اجرائی، پرونده‌های مربوط به دعاوی شرکت‌ها و … ) دعاوی کیفری من الجمله؛ (پرونده‌های قتل، آدم‌ربایی، روابط نامشروع، کلاهبرداری، سرقت، جعل و استفاده از سند مجعول، پرونده‌های چک بلامحل، خیانت در امانت و فروش مال غیر) و همچنین در دعاوی خانواده ( طلاق توافقی مشهد و سایر امور خانوادگی من جمله اثبات نکاح و نسب، نفقه و تمکین.

برای حضور در دفتر وکالت به امیر راما صالح وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

اینجا کلیک کنید

 

5. حمیدرضا گوهریان

دکتر حمیدرضا گوهریان، دکتری حقوق عمومی و وکیل پایه یک و استاد و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد مشهد می باشند.

lشاوره و قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و قراردادها و اسناد و غیره از تخصص‌های جناب گوهریان می باشد.

برای حضور در دفتر وکالت دکتر حمیدرضا گوهریان وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

اینجا کلیک کنید

6. علی قاسمی

وکیل علی قاسمی که بیش از ۱۲ سال است مشغول به فعالیت مختلف حقوقی است ، فعالیت حرفه ای وکالتی خود را در دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان کارشناس حقوقی آن دفتر در دفاع از حقوق جانبازان ، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا آغاز کرد . ایشان که از وکلای موفق پایه یک مشهد میباشند به علت حجم زیاد پرونده های خانواده و کیفری و حقوقی دارای تخصص و موفقیت چشمگیر در این پرونده هاست و از ویژگی های مثبت ایشان می‌توان به دارا بودن آمار بسیار بالای موفقیت در پرونده ها ی پذیرفته شده اشاره نمود که این موضوع باعث رضایت قابل توجه موکلین شده است . نامبرده همزمان با فعالیت حرفه ای وکالت ، چندین سال است مدیر عامل و عضو هیات مدیره یکی از موسسات حقوقی و داوری کشور است که خود بیانگر تلاش و پشتکار بی وقفه ایشان و تیم متخصص همراه نامبرده در پیشبرد مشکلات حقوقی مراجعه کنندگان دارد . از صفات بارز وکیل قاسمی علاوه بر ظاهر آراسته و مناسب حرفه وکالت ، می‌توان به بیان قوی و قدرت بالای دانش حقوقی ایشان اشاره نمود که در کنار جدیت وی در کار و پایبندی به اصول اخلاقی ، ایشان را در صف اول بهترین وکلای شهر مشهد قرار داده است .

برای حضور در دفتر وکالت علی قاسمی وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

اینجا کلیک کنید

7. مهناز دلاویز

مهناز دلاویز

مهناز دلاویز فارغ التحصیل رشته حقوق در مقطع کارشناسی و دانشجوی حقوق خصوصی،  دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری در شهر مشهد می باشند.

ایشان کار وکالت را از سال ۹۸ آغاز کرده و تجربه کار در پرونده های حقوقی و خانواده را دارا می باشند .

برای حضور در دفتر وکالت مهناز دلاویز وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

اینجا کلیک کنید

8. سید مجتبی علوی

سید مجتبی علوی کارشناس ارشد حقوق خصوصی و وکیل پایه یک دادگستری با 16 سال سابقه وکالت در تهران و مشهد می باشند.

حوزه فعالیت اقای علوی بیشتر پرونده های خانواده می باشند.

درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار میدهد.

برای حضور در دفتر وکالت سید مجتبی علوی وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، ممی توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

اینجا کلیک کنید

 

9. وحید ملازاده ایابی

وحید ملازاده ایابی

وحید ملازاده ایابی وکیل پایه یک دادگستری ، فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری که از سال 1387 در رشته وکالت آغاز به کار نموده است . ایشان با پذیرش دعاوی و وکالت تخصصی در امور حقوقی ، کیفری، ملکی و خانوادگی بصورت ویژه و با سابقه 15 ساله در این زمینه تجارب متعدد و ارزشمندی در سوابق مذکور کسب نموده اند که منجر به موفقیت در تعداد قابل توجهی از پرونده های ارجاعی به ایشان شده است . به همین منظور تیم حقوقی ایشان آماده ارائه خدمات در زمینه های مختلف حقوقی به شهروندان عزیز می باشند.
سعه صدر و اختصاص فرصت و زمان کافی به موکل جهت استماع مشکل حقوقی و طرح موضوع ، ارائه توضیحات مقدماتی در قالب مشاوره حقوقی به منظور حل مساله و نهایتا در صورت توافق و تنظیم قرار داد ، اعلام وکالت و پیگیری مورد اختلاف بصورت تخصصی و با بهره گیری از قوانین و مقررات مرتبط بخشی از خدمات قابل ارائه توسط ایشان و تیم پشتیبان در زمینه های مختلف حقوقی می باشد .


برای حضور در دفتر وکالت وحید ملازاده ایابی وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، ممی توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

اینجا کلیک کنید

10. فاطمه حسنی تبار

فاطمه حسنی تبار وکیل پایه یک  دادگستری ایشان عضو رسمی کانون خراسان رضوی هستند.
وکالت و مشاوره در زمینه خانواده و حقوقی،  اعم از طلاق (توافقی و یک طرفه ) اثبات نسب ،شناسنامه ، مهریه و نفقه ، اجرت المثل و تقسیم ارث ،دعاوی ملکی و مرتبط با املاک ، خلع ید تصرف عدوانی ، تفکیک و تقسیم،مطالبه وجه اسناد تجاری ( چک ، سفته....) مطالبه سرقفلی وتنطیم قرارداد و......

برای حضور در دفتر وکالت فاطمه حسنی تبار وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

اینجا کلیک کنید

11. حسین نجفی

حسین نجفی وکیل دادگستری در شهر مشهد ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران در رشته حقوق جزا و جرم شناسی دارای پروانه وکالت به شماره 64811  از سال 1399 کار وکالت خود را آغاز نموده و جزو یکی از برترین وکلای مشهد بحساب می آید.

ایشان مولف دو عنوان کتاب می باشد. لازم به ذکر است ایشان علاوه بر وکالت فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران نیز می باشد و جزو نخبگان کشوری هست.

اقای نجفی با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیبری ، خانوادگی ، ملکی ، وکالت اتباع در دریافت اقامت و تابعیت و کلاهبرداری دارای پرونده های موفقی زیادی بوده و سابقا در دانشگاه های زیادی تدریس داشته و هم اکنون هم تدریس دارند و علاوه بر کتب تالیفی مقالات زیادی هم نوشته اند.

گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین در کنار آرامش روانی و راهنمایی های عالی جهت حفظ آرامش از صفات بارز ایشان می باشد. جناب آقای حسین نجفی به عنوان یک وکیل حرفه ای در دعاوی مختلف آماده ارایه خدمات حقوقی به تمام ایرانیان ساکن مشهد می باشد همچنین ایشان حاضر به قبول دعاوی هموطنان در تمام استان های کشور هستند و هم اکنون در شهرهای دور و نزدیک وکالت میکنند . 
وکیل نجفی دارای سابقه حقوقی درخشان بوده که شما هموطنان عزیز می توانید با اطمینان خاطر در دعاوی حقوقی ، دعاوی کیفری و دعاوی خانواده به ایشان اعطای وکالت نمایید.

همچنین ایشان وکیل دو گروه ساختمان سازی می باشند و وکالت افراد معروفی را بر عهده دارند. 

برای حضور در دفتر وکالت حسین نجفی وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

اینجا کلیک کنید

12. مصومه رضوی

مصومه رضوی

 

معصومه رضوی وکیل پایه یک دادگستری در امور و دعاوی خانواده خصوصا طلاق, نفقه , تمکین , استرداد جهزیه, الزام به ثبت ازدواج ,دارای 16 سال سابقه وکالت هستند.

برای حضور در دفتر وکالت معصومه رضوی وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

اینجا کلیک کنید

 

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب بهترین وکیل در مشهد – لیست 11تایی را مطالعه کردید. امیدوارم تونسته باشم شما را در انتخاب وکیل مشهد یاری کرده باشم.

 

چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید اینجا را کلیک کنید.

 

در ادامه میخوام ویژگی های بهترین وکیل طلاق در مشهد رو بهتون معرفی کنم، ینی از لحاظ اصولی یک وکیل خوب در مشهد باید دارای چه خصوصیاتی باشه که جزو بهترین وکلا در امو خانواده و طلاق باشه؟

اولین ویژگی یک وکیل خصوصا در موضوع خانواده که بحث عواطف و احساسات هم مطرح میشه اینه که وجدان کاری و تعهد نسبت به موکل داشته باشه یعنی اینکه صرفا بخاطر حق الوکاله راضی به طلاق نشه و در قدم دوم قطعا دانش و تخصص وکیل اهمیت داره و باعث میشه درصد بالای پیروزی در دعوا رو نتیجه داشته باشه.

البته این نکته هم بگم که سن و جنسیت وکیل خیلی تفاوت نداره، بارها مشاهده کردیم که وکلای جوون و تازه کارمون با پیگیری صحیح و سریع باعث به سرانجام رسیدن پرونده ها شدن و رضایت حداکثری موکلین رو به دنبال داشتن.

 

بهترین وکیل مواد مخدر در مشهد چه کسی هست؟

متاسفانه موضوع مخدر امروزه بیشترین حجم پرونده ها را در موضوعات کیفری به خود اختصاص داده و استفاده از کمک ها و راهنمایی های یک وکیل متخصص و خبره در شهر مشهد با توجه به حساس بودن این پرونده ها بسیار می تواند در نتیجه پرونده مواد مخدر و کاهش مجارات شما موثر باشد.

تبحر و تعهد بالا در امر وکالت و داشتن سابقه کاری بالا در این زمینه دومین ویژگی یک وکیل خوب محسوب می شود، وکیل باید در کار خودش صداقت داشته و امین و امانتدار موکل باشد و رفتار و برخورد عالی و خوبی داشته باشد.

 

مقالات مشابه:

1- بهترین وکیل در مشهد

2- بهترین وکیل در تهران

3- بهترین وکیل در رشت

4- بهترین وکیل در اهواز

5- بهترین وکیل در اصفهان

6- بهترین وکیل در شیراز

7- بهترین وکیل در آبادان

برای رزرو نوبت مشاوره تلفنی یا مشاوره حضوری رایگان می توانید با شماره های 05136140000 یا 05136141111 تماس بگیرید.