image

بهترین وکیل در اهواز

 بهترین وکیل در اهواز

 

با سلام توی این مقاله قصد دارم تعدادی از وکلای برجسته شهر اهواز رو که در سامانه وکیل نوین عضو شده اند به شما معرفی کنم 

قطعا وکیل خوب در اهواز که به صورت تخصصصی در شاخه های کیفری حقوقی و خانواده فعالیت دارد بسیار میتواند در حل معضلات حقوقی گام بردارد ، شما در این لیست از بین وکلای اهوازی  که در سامانه وکیل نوین ثبت نام نمودند و بررسی گردیده اند میتوان به عنوان بهترین وکیل نام برد .

برای رزرو نوبت مشاوره تلفنی یا مشاوره حضوری رایگان می توانید با شماره های 05136140000 یا 05136141111 تماس بگیرید.

وکیل خوب در اهواز سرعت در پیگیری دعاوی و پاسخدهی تلفن و برخورد خوب با موکل و در نهایت موفقیت در آرای وکالت نموده را در رزومه خود دارد ، رزومه  وکلای اهواز را در زیر را مشاهده نمایید و در صورت تمایل و شناخت به ایشان تماس بگیرید . 

اما چنانچه  نمیدانید کدام یک از وکلای اهواز زیر در خصوص پرونده شما تخصص کافی دارد و بهترین وکیل  این حیطه در اهواز میباشد اینجا را کلیک کنید تا در لحظه اطلاعات وکیل متخصص در پرونده برای شما نمایش و پیامک میگردد . 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد.

وکیل آقای يوسف حزبا

 

وکیل يوسف حزبا

وکیل پایه یک دادگستری می باشند...در سال ۱۳۸۱ پذیرفته قضایی کاخ دادگستری تهران بوده اند و در سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ پروانه پایه یک وکالت دادگستری ‌ شده اند هم اکنون دفترشان اهواز است اما سابقه وکالت موثر ‌در اغلب استان‌های کشور را دارند.

تخصص ویژه ایشان در پرونده های ملکی ،قتل و پرونده های در حد دیوان عالی می باشد و موفقیت قابل توجهی در نقض احکام حقوقی و کیفری قطعی داشته اند.
پیگیری جدی و صادقانه پرونده موکلان  و ارائه دقيق بیش از ۲۰ هزار مشاوره حضوری،تلفنی و آنلاین  و تنظیم دادخواست ها،لوایح و قراردادهای مختلف اشخاص حقیقی و حقوقی در کارنامه ایشان به خوبی نمایانگر توانائیهای بسیار بالای ایشان است.

تلفن تماس : 09163050039  لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه وکیل نوین

آدرس دفتر وکالت : اهواز خیابان طالقانی شرقی بین ادهم و گندمی ساختمان ۳۲۱ طبقه دوم دفتر وکالت یوسف حزبا

 

 

چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید اینجا را کلیک کنید.