مشاوره متنی

موضوع از کار افتادگی
1402/10/17

سوال کاربر :

سلام در خصوص مستمری از کار افتادگی مشاوره میخواستم ۳۹ سالمه از سال ۹۵ دچار نارسایی شدید قلبی و ۱۰ درصد قلب به سختی زندگی میکنم .... از سال ۸۹ تا ۹۳ بیمه تامین اجتماعی بودم کارگری و بعد از ۹۳ تا امروز پرداختی بیمه نداشتم از ۹۵ به خاطر از کارافتادگی و بیماری تحت مراقبت بیمارستان و منزل و پرونده پزشکی زیر نظر متخصص و سابقه بستری متعدد دارم ، امکانش هست بتوانم مستمری از کارافتادگی بگیرم و اگر آره شرایط و چه اقدامی بکنم ؟؟؟ درضمن ۱۸ ماه سربازی بیمه تایید کرد میشه پرداخت کنم و جز سابقه بیاد جمعا ۵ سال بیمه با تشکر


image
وکیل موسسه

وکیل پایه یک

پاسخ :

درود لطفا به صورت حضوری به وکیل مراجعه یا از طریق سامانه تلفنی مشاوره دریافت نماید تا وکیل متخصص در حوزه قانون کار به شما ارجاع شود

چنانچه به مشاوره بیشتر با وکیل موسسه نیاز دارید کلیک کنید