سوال کاربر :
سلام در خصوص مستمری از کار افتادگی مشاوره میخواستم ۳۹ سالمه از سال ۹۵ دچار نارسایی شدید قلبی و ۱۰ درصد قلب به سختی زندگی میکنم .... از سال ۸۹ تا ۹۳ بیمه تامین اجتماعی بودم کارگری و بعد از ۹۳ تا امروز پرداختی بیمه نداشتم از ۹۵ به خاطر از کارافتادگی و بیماری تحت مراقبت بیمارستان و منزل و پرونده پزشکی زیر نظر متخصص و سابقه بستری متعدد دارم ، امکانش هست بتوانم مستمری از کارافتادگی بگیرم و اگر آره شرایط و چه اقدامی بکنم ؟؟؟ درضمن ۱۸ ماه سربازی بیمه تایید کرد میشه پرداخت کنم و جز سابقه بیاد جمعا ۵ سال بیمه با تشکر