مشاوره متنی

موضوع انتقال
1402/10/15

سوال کاربر :

خونه ای ک پدرم را خریده بود از اول زد ب اسم مادرم بعداز چند سال ب برادرم اجازه داد طبقه بالا رو ب اندازه نصف بسازه و بشینه قولنامه هوایی خانه هم ب او داد .بعد از فوت پدرم نصف بقیه رو ساخت و طبقه بالا کامل شد بعد از حدود 15سال الان خانه را ب اتفاق مادرم ب سازنده تحویل داد و مشارکتی ساختن و هر اتفاقی افتاد بقیه بچه ها خبر ندارن و الان 1واحد کامل برادرم برداشته یک واحد هم مادرم 3واحد بقیه رو میگن سازنده برداشته آیا بقیه بچه ها معترض باشن میتونن کاری کنن یا ن .خونه از اول ب اسم مادرم شده بود و الان مادرم فقط ب برادرم اهمیت میده و حق رو برای اون میخواد را . آیا می‌تونه کل خونه رو ب اسم برادرم کرده باشند و بقیه هیچی نگن .اگ اون خونه بود هوایی ملک ارزشی نداشت ولی الان یک واحد چند میلیاردی داره.بچه ها هم شاهد هستن ک خونه رو فقط برای این ب اسم مادرم کرد ک کسی نتونه بفروش یا بعد مرگش مادرم بخواد اذیت بشه و امانت دست مادرم بوده.ما الان کلا ۴تا پسر و ۳تا دختر هستیم از اون خانواده.ممنون میشم بدونم میشه کاری کرد یا خیر


image
وکیل موسسه

وکیل پایه یک

پاسخ :

درود چون منزل به نام مادر سند خورده و مالک در قید حیات هستند تمام اقدامات توسط مالک صحیح می باشد و به نوعی هر کس اختیار اداره اموال خویش را دارد.

چنانچه به مشاوره بیشتر با وکیل موسسه نیاز دارید کلیک کنید