سوال کاربر :
سلام ببخشید ازمون شکایتی شده به اتهام کلاهبرداری و خیانت در امانت اما ما خودمون اصلا از هیچی خبر نداریم رفتیم کلانتری گفتن از تهران یه دستگاهی به اسم شما خریداری شده ما ام ک از هیچی با خبر نیسیم و خیچ دستگاهی ام نخریدیم الان باید چیکار کنیم چطوری بی گناهیمو ثابت کنم